2023
-
Certifié / PLD Innovation Awards / Luxury Innovation Awards 2023
Certifié
-
Coming Soon / Best Expression of a Brand on Social Media Channels / Transform Awards Europe 2023
Dacia Global brand expression
-
Coming Soon / Best Brand Evolution / Transform Awards Europe 2023
La Poste Groupe révèle sa transformation avec une nouvelle identité
2022
-
Trophée d'Argent / Best Brand Development Project to Reflect a Change of Mission, Values or Positioning / Transform Awards Europe 2022
Total devient TotalEnergies
-
Trophée de Bronze / Best Visual Identity from the Energy and Utilities Sector / Transform Awards Europe 2022
Total devient TotalEnergies
-
Trophée d'Or / Design Global / TopCom Corporate 2022
Total devient TotalEnergies
-
Trophée d'Or / Design Global / TopCom Corporate 2022
La Poste Groupe révèle sa transformation avec une nouvelle identité
-
Trophée d'Or / Design Global / TopCom Consumer 2022
Savoir-faire sucrier depuis 1865
-
Trophée d'Argent / Design Global / Grand Prix Stratégies du Design 2022
Dacia Global brand expression
-
Trophée d'Or / Design Global / TopCom Corporate 2022
Dacia Global brand expression
-
Trophée d'Argent / Design Global / Grand Prix Stratégies du Design 2022
La Poste Groupe révèle sa transformation avec une nouvelle identité
-
Trophée de Bronze / Identité / Le Club des DA 2022
La Poste Groupe révèle sa transformation avec une nouvelle identité
2021
-
Trophée d'Argent / Best place or nation brand / Transform Awards Europe 2021
Rebranding de la Ville de Paris
2020
-
Prix spécial de l’expression / Création de logo / TopCom Corporate 2020
Ocean designs logo
-
Trophée de Bronze / Identité visuelle / Grand Prix Stratégies du Design 2020
Ocean designs logo
2019
-
Agence de Design de l’année 2019 / Design / Les Agences de l'Année 2019
Agence de Design de l’année 2019
-
Trophée de Bronze / Identité visuelle / Grand Prix Stratégies du Design 2019
Rebranding de la Ville de Paris